perjantai 19. marraskuuta 2010

Tilaa vai ei tilaa?

Nyt on jollain ongelma. Menin katselemaan (hartsi)nukkefirmojen sivuja taas, ja sitten minulle tuli kumma vimma saada toinen MSD-kokoinen nukke. Alunperin etsiskelin SD-kokoista mahdollisesti poikapuolista nukkea, ja sitä silmällä pitäen olen kerryttänyt harrastustiliänikin, mutta nyt jostain syystä kuvittelen haluavani MDS-tytön. Tämän, eli IMPLdollin Yolandan. Oikeasti en tarvitse sitä. Oikeasti en tarvitse yhtään nukkea. Oikeasti olen kuuro ja sokea noille väitteille ja haluan sen. Enkä tiedä miksi. En minä kerro mitään kuvatarinoita joihin tarvitsisin näitä, ei näillä ole mitään tarinoita ja tuskin tuleekaan. Minä vain ompelen nukeilleni, ihailen niitä ja olen onnellinen niiden omistamisesta.

Jonkin aikaa sitten kyllä aloin kuvitella että tarvitsen myös MSD-kokoisen pojan. Ja minullahan ei käytännössä ole poikapuolisia nukkeja tässä talossa, kymmenien nukkein laumassa kaksi. Mistä tämä tarve nyt tuli, kun tytöillä on pärjätty vallan hyvin tähän saakka?

Minulla on paha nukkepakkomielle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti